Vandaag is de N-VA zowel Vlaams als federaal de motor van verandering en vooruitgang. Met uw steun als partijlid blijft die machine ook dit jaar goed geolied. Lid worden is heel eenvoudig. Sluit je vandaag nog aan bij de N-VA. Voor amper 12,50 euro per jaar ben je al lid. Jonger dan dertig? Dan betaal je maar 5,00 euro per jaar. Bijleden in hetzelfde gezin worden al lid voor 2,50 euro per jaar.

De voordelen van het lidmaatschap zijn legio: een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, …  En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.

Maak het jezelf gemakkelijk: vul hieronder je persoonsgegevens in en klik op ‘indienen’. Je krijgt dadelijk een email met jouw betalingsinformatie. Je betaalt het juiste bedrag op rekeningnummer BE82 4350 3151 4168 (BIC = KREDBEBB) van N-VA-leden, Koningsstraat 47 bus 6, 1000 Brussel. Zodra wij jouw betaling ontvangen, bezorgen wij je jouw persoonlijke lidkaart!

* Wens je een adres buiten Vlaanderen op te geven? Bezorg jouw gegevens (naam, adres, e-mail, ...) aan de ledenadministratie via leden@n-va.be

Mijn gegevens