De N-VA toont elke dag opnieuw aan dat de Verandering ook echt wérkt. Ben je net als onze meer dan 40 000 andere leden overtuigd van die Kracht van Verandering, zet dan nu de stap en sluit je vandaag nog aan bij de N-VA. Voor amper 12,50 euro per jaar ben je al lid. Jonger dan eenendertig? Dan betaal je maar 5,00 euro per jaar. Bijleden in hetzelfde gezin worden al lid voor 2,50 euro per jaar.

Met je lidmaatschap steun je het werk van Theo Francken op het vlak van asiel en migratie, de kordate aanpak van ‘sterke Jan’ Jambon, die eindelijk werk maakt van een echte veiligheidscultuur, en de broodnodige sociaal-economische hervormingen van onze federale en Vlaamse ministers.

Overtuigd? Blijf dan niet aan de kant staan en beken kleur. Word lid van de N-VA en ontvang gratis een Vlaamseleeuwenvlag*.

Hoe je jouw lidmaatschap invult, bepaal je overigens helemaal zelf. Van een 'like' op Facebook of het delen van informatie tot een actief engagement in je lokale afdeling: je lidmaatschap maakt de N-VA sterker. Je wordt er zelf ook beter van, met een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, … En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.

Maak het jezelf gemakkelijk: vul hieronder je persoonsgegevens in en klik op ‘indienen’. Je krijgt dadelijk een e-mail met jouw betalingsinformatie. Je betaalt het juiste bedrag op rekeningnummer BE82 4350 3151 4168 (BIC = KREDBEBB) van N-VA-leden, Koningsstraat 47 bus 6, 1000 Brussel. Zodra we jouw betaling ontvangen, bezorgen we jou je persoonlijke lidkaart!

zolang de voorraad strekt.

* Wens je een adres buiten Vlaanderen op te geven? Bezorg jouw gegevens (naam, adres, e-mail, ...) aan de ledenadministratie via leden@n-va.be

* Gegevensbescherming is belangrijk voor ons, lees hoe de N-VA met uw gegevens omgaat op https://www.n-va.be/privacy

Mijn gegevens