Wil je Vlaanderen mee vorm geven? Dat is heel eenvoudig. Sluit je vandaag nog aan bij de N-VA. Voor amper 12,50 euro ben je al lid. Jonger dan dertig? Dan betaal je maar 5 euro. Bijleden in hetzelfde gezin worden al lid voor 2,5 euro.

De voordelen van het lidmaatschap zijn legio: een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, …  En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.

Maak het uzelf gemakkelijk: vul hieronder uw persoonsgegevens in en klik op ‘indienen’. U krijgt dadelijk een email met uw betalingsinformatie. U betaalt het juiste bedrag op rekeningnummer BE82 4350 3151 4168 (BIC = KREDBEBB) van N-VA-leden te 1000 Brussel. Zodra wij uw betaling ontvangen, bezorgen wij u uw persoonlijke lidkaart!

* Wenst u een adres buiten Vlaanderen op te geven? Contacteer de ledenadministratie via leden@n-va.be

Uw gegevens