Jong N-VA combineert politieke vorming, actie en ontspanning in een vriendschappelijke sfeer. Als lid van Jong N-VA ben je bovendien automatisch én gratis lid van N-VA. Voor slechts 5 euro krijg je het driemaandelijkse magazine Ronduit!, word je op de hoogte gehouden van onze activiteiten en kan je deelnemen aan onze activiteiten. Woon je op hetzelfde adres als iemand die reeds lid is, dan betaal je slechts 2,50 euro. Iedereen die 30 jaar is of jonger kan hier lid worden!

Ook word je automatisch lid van N-VA. De voordelen van het lidmaatschap zijn legio: een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, …  En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.

Maak het jezelf gemakkelijk: vul hieronder je persoonsgegevens in en klik op ‘indienen’. Je krijgt dadelijk een email met jouw betalingsinformatie. Je betaalt het juiste bedrag op rekeningnummer BE69 7330 3843 6278 (BIC = KREDBEBB) van Jong N-VA-leden, Koningsstraat 47 bus 6, 1000 Brussel. Zodra wij jouw betaling ontvangen, bezorgen wij je jouw persoonlijke lidkaart!

* Wens je een adres buiten Vlaanderen op te geven? Bezorg jouw gegevens (naam, adres, e-mail, ...) aan de ledenadministratie via jong@n-va.be

Mijn gegevens